close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מטבחי יוקרה

מערכת שורשח שבט, תשעז04/02/2017

כאשר מתכננים ומעצבים מטבחים יוקרתיים שמים דגש מיוחד על הדברים הקטנים כגון: שילובי זכוכית, עיצובי ידיות לדלת ופרזול באופן כללי, חריטות ייחודיות ועוד

תגיות:
מטבח יוקרה
צילום: יח"צ האתר
במטבח ביתנו אנו עושים את המיטב על מנת לפנק ולהנעים ליקירינו את החוויה הקולינרית. אנו נבחר לעשות זאת במטבח יוקרתי גדוש בחידושים, קידמה, עתידנות, נוחיות ואיכות – באופן זה ההכנה וההגשה יהיו מהנים גם עבור הטורחים במטלות המטבח.
יש החושבים כי חדר המטבח הוא חדר שמטרתו לקיים בישול בלבד, חדר שבנוי בעבור צרכים פונקציונאליים ויצרניים בלבד ובכן לא כך הם פני הדברים, משום החלל המטבח בבית מרכז לתוכו את כל בני הבית לטעימה, שיחה על כוס קפה או פתיחה עמוקה של הלב. כי במקום בו מוגשות מנות באהבה נפתח צוהר לשיח כנה טוב ומקדם.
בית שמעוצב למופת מחייב גם תכנון ועיצוב קפדני של מטבח יוקרתי המעניק מראה נקי אסטטי וחדשני. לרוב יותאם המטבח לעיצוב הכולל של הבית ויותאם לצרכים האישיים והמיוחדים המותאמים לכל משפחה לפי האופי והמנהגים הקיימים בביתה. המטבח משקף את הצרכים והאופי של האדם אשר מבשל בו וכאשר הוא נוח ומותאם אישית הוא מייצר מוטיבציה וחשק לבשל, לפנק ולנסות מתכונים חדשים ושונים.

מה מכילים מטבחי יוקרה
כאשר מתכננים ומעצבים מטבחים יוקרתיים שמים דגש מיוחד על הדברים הקטנים כגון: שילובי זכוכית, עיצובי ידיות לדלת ופרזול באופן כללי, חריטות ייחודיות ועוד. במטבחי יוקרה ניתן דגש גם על נוחות השימוש לדוגמת מגירות נשלפות,, ארונות מסתובבים, אי למטבח, פתרונות אחסון מיטביים לניצול באופן מקסימלי, בין אם בעומק הארון או בדפנות גבוהות במגרות, מסך טלוויזיה גדול המתרומם ממשטח האוכל בלחיצת כפתור, מגרת אשפה מופרדת לפי סוג האשפה, אלמנטים של תאורה, חזיתות נירוסטה או זכוכית ועוד שלל פריטים המאפשרים חווית בישול נוחה ונקייה. מטבח זה נבנה בעיקר מחומרי הגלם מהאיכותיים והטובים ביותר שיבטיחו תוצאות מושלמות לאורך שנים ואחזקה קלה ונוחה לתפעול.

למי מתאימים מטבחי יוקרה?
מטבחי יוקרה אינם בהכרח מותאמים לחללים גדולים ומשרתים נאמנה גם חללים קטנים, הרעיון הוא שבכל חלל ומקום ניתן להציב מטבח יוקרתי איכותי ופונקציונלי. מסגרת התקציב הכוללת למטבח היא זו שתקבע את רמת הטכנולוגיה והפונקציות שיהיו קיימות המטבח. כמו כן המחיר הוא זה שיקבע את איכות חומרי הגלם והמרכיבים הכוללים במטבח היוקרתי ולכן לא ניתן להשוות את מחירו לפי מטר אורך אלא לפי המרכיבים הפרטניים שיהיו משולבים בתוכו.
העיקר והחשוב מכל הוא האווירה שהמטבח שלכם מייצר בביתכם, השתדלו להקפיד על אווירה רגוע, נעימה מזמינה ובעיקר מעוררת תאבון וחיוך?.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה